Fina du








Fina du,

för ovanlighets skull vill jag uppmärksamma dej
på en blogg som jag lagt till i blogglistan nere till höger.  





Bloggen, som heter just Fina du,
driver kärvänligt och träffsäkert med det som är inne på inredningsbloggarna just nu.
Om du brukar surfa runt på inredningssidor 
har du nog inte undgått att märka 
att samma grejer/färger/inredning återkommer på många bloggar samtidigt.
Fina du hittar du dem alla!




Jag ler stort när jag går in på den bloggen
men jag vill samtidigt inte moralisera över trender.
Alla vi som är inredningsintresserade inspireras ju av varandra
och man behöver bara titta på t.ex. Historieätarna i SVT
för att se hur inredningarna ändrats genom åren 
på ett sätt som gäller de allra flesta.



Ha en bra fortsättning på onsdagskvällen!








Kommentarer